چگونه سایت خود را افزایش رتبه دهیم؟
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

بک لینکهای باکیفیت بسازید. برای بک لینک های بی ارزش هزینه نکنید.در عوض،روی کیفیت آنها تمرکز کنید سپس با برنامه ریزی صحیح و اصولی سئو داخلی و خارجی را پیش ببرید. اما اگر نمی دانید، سئو داخلی یعنی بهینه سازی تمام اجزای داخلی وب‌سایت شما برای موتور های جستجو. یعنی محتوا، سرعت سایت، المان های بصری، ساختار پیوند های یکتا، لینک های داخلی، و … در حقیقت رتبه یک گوگل نرخ کلیک معادل ۳۶.۴ ٪ و رتبه های دیگر در صفحه دوم نرخ کلیک ۱.۵ ٪ را به خود اختصاص داده اند. حال نوبت به بررسی رقبا در آن کلمه کلیدی می رسد. ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو کرده تا وبسایت های رقیب که در صفحه اول نتایج گوگل قرار دارند را مشاهده کنیم.


سرعت سایت: سرعت باز شدن سایت تاثیر زیادی در افزایش جلب نظر کاربران و افزایش ماندگاری آن ها در سایت دارد. این تکنیک ها را در زمان تولید محتوا اعمال کنید. این آموزش سئو تسمینو روش ها برای رتبه بندی وب سایت تان بسیار موثراست. ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسیدریافت خروجی برای اندروید و آی او اسامکان ساخت اپلکیشن فروشگاهی، خبری، آموزشی، وردپرس، ووکامرس، موزیک و.

پس میشه آدرس url نوشته های ایجاد شده رو تو گوگل وبمستر ایندکس کرد؟ برای مطالب خود لینک سازی کنید و در صفحات و سایت های مرتبط آن را معرفی کنید. برای پیاده سازی اصول سئو یک پروسه تقریبا طولانی مدت و هدفمند پیش رو دارید که برای رسیدن به هدف مشخص که دیده شدن در صفحه اول گوگل و حتی نتایج یک تا پنجم است، باید حوصله داشته باشید.

بیشتر بدانید: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: چگونه سایت خود را افزایش رتبه دهیم ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: